torsdag 16. oktober 2008

Jeg har bestemt meg

Jeg skal bli veganer. Jeg har nå spist vegansk i 10 dager og det går ganske bra. Så da fortsetter jeg. Dette er veldig spennende og gøy og jeg legger meg i selen med å finne nye oppskrifter mens jeg hører på Colleen Patrick-Goudreaus podcast og koser meg. Det føles allikevel litt rart, særlig med tanke på at jeg anså veganisme som ekstremt og ikke noe for meg bare for noen måneder siden. Men nå har jeg tatt skrittet mot en livsstil som passer med mine følelser og holdninger, og det er ganske befriende!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Så gøy!

Kaja sa...

Jo, jeg synes jo det selv også! Nå er det byebye melkesjoklade og ostetortillachips, men det er jo bare bra for meg uansett. Det er liksom sånne ting man trodde man ikke kunne være foruten, men jeg har ikke antydning til panikk en gang. Det er jo bare å finne noe annet digg å kose seg med!

Kathleen sa...

Så bra! :)

Samuel sa...

Lykke til :D Håper du blir fornøyd med ditt valg, og at du får et fantastisk overskudd både mentalt og fysisk :)